2009. április 23., csütörtök

Nem minden arany, ami fénylik.......


........mert van ezüst füstfólia is.:-)



Annyira tetszettek L.Csilla dobozai (Hobbilabor), hogy elővettem a maradék papíromat én is. Ebből készült tavaly a mécsestartós tegolám.
Az bronzos volt és még nem füstfóliával készült. Gondoltam akkor most "ezüstözök" én is.
Mivel a tegolán is kiraktam strasszal a nyakékeket, itt is ezt tettem persze.

Először lefestettem feketére a fa felületet, utána jött a ragasztó és a fólia (kicsit megcsiszoltam, hogy ne legyen annyira fényes, meg a papírral így harmonizál szerintem), majd a decoupage papírból kivágott női fejek, dárdák kerültek fel a szokásos módon. (vizezés, ragasztás)
Lakkozás és végül a kövek.
Az nagyon zavart, hogy a tükör tövében hiába festettem feketére az éleket, mivel van egy kis hézag a tükör és a fa között, visszatükröződik a natúr fa azon része amit nem lehet lefesteni, mert belül van. A tükör meg be van ragasztva persze. Na..... oda meg nyomtam egy kevés ezüst üvegkontúrt. Mindjárt jobb lett, mert így eltűnt.:-)





Nincsenek megjegyzések: