2009. március 21., szombat

FINOMVONALAS REPESZTŐ

Végre! Most már van, kapható! (a két 20ml-s üveg együtt 400,-Ft, az 50 ml-s 800,-Ft)

Persze első dolgom volt kipróbálni nekem is a Pentacolor finomvonalas repesztőjét.

Csináltam egy üvegtányért szalvétával.......








........ és egy háncsdobozt decoupage papírral a tetején.
A doboz oldalát bordóra festettem majd szivaccsal fekete festéket maszatoltam rá. Hogy ne legyen olyan kontrasztos, bronz színnel tompítottam rajta. A bordó és a fekete akril volt. A bronz....hát az nálam megint a bronz Marabu kontúr.:-) Mit csináljak, ha én ezt szeretem?!
Egyébként csak ajánlani tudom mindenkinek, olyan jó vele dolgozni. Rákenem a szivacsra és már lehet is maszatolni, antikolni.







A repesztés folyamatáról olvastam egy-két hajmeresztő leírást. Néhányan ki tudja miért, kissé túlmisztifikálják ezt a technikát, pedig nem nehéz, aránylag gyors és ami a fő, hogy szép látványos a végeredmény.
Én nem mennék bele a részletekbe, inkább ajánlanám a Hobbilabor oldalát ez ügyben, ahogy már máskor is tettem. Érthető, pontos korrekt leírás.

Az üvegtányéron használt finomvonalas repesztő leírása is megtalálható ugyanott.




Nincsenek megjegyzések: