2009. június 21., vasárnap

Tegola kilátással.....




Szombaton készítjük a világítótornyos tegolát és mivel azt én már megcsináltam, kedvet kaptam egy másik nyári darabhoz. Pénteken a nagy melegben gondoltam rá , hogy milyen klassz is lenne valahol vízparton, ezután jött az ötlet a tegolával.
Úgy gondoltam, hogy most kivételesen nem házat csinálok, hanem valami mást.
Volt egy zacskó kövem és ez a szép teljes képes szalvétám, amit felhasználtam.

Először is kitaláltam, hogy a szalvéta melyik része lenne szép "tájnak" és decoupage technikával felragasztottam a tegolára, majd egy képzeletbeli terméskő falat emeltem aminek a boltíve alatt tárul elénk a táj.
A követ struktúrpasztába nyomkodtam és kavics ragasztóval erősítettem meg.
A lépcsőt és a virágtartó edényeket levegőn száradó fehér gyurmából csináltam.



Kicsit festegettem azokat a részeket, ahol sok volt a fehér, hisz régi kőfalnak gondoltam és a lépcsőt is sok-sok év koptatta darabnak.
Aztán jöttek a növények. Izlandi moha és csavart moha. Ide-oda ragasztgattam és persze az edényekbe is tettem belőlük.



Nekem tetszik. A hangulata mindenképpen.:-)
Olyan helyre tettem, hogy rálássak mikor a pultnál állok.

Javaslom az elkészítését mindazoknak, akik szeretik a tengert és egyenlőre nem jutnak igazi élményhez. Egyszerűen és gyorsan elkészíthető.

Jó munkát, jó hangulatot kívánok hozzá!


Nincsenek megjegyzések: