2009. július 6., hétfő

Foglalkozások júliusban és augusztusban(fotókkal)





Júliusban ELMARADNAK A SZOMBAT DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK

DE! Mivel a boltban sincs ilyenkor eget verő :-) forgalom úgy gondoltam, hogy a nyitva tartás mellett,

SZOMBATONKÉNT 10 órától 14 óráig a következőket lehet nálam a boltban csinálni:

-üvegtányér díszítés választható technikával (decoupage, füstfólia, repesztés, rizspapír..stb.)
-textil tárgyak szalvétázása (textil táska, tornazsák,párna, mobil tartó, pzs tartó..stb.)

A RÉSZVÉTEL DÍJMENTES, CSAK A HOZZÁVALÓ ANYAGOKAT KELL MEGVÁSÁROLNI.

(Egyéni foglalkozások továbbra is a hét minden napján, előzetes időpont egyeztetéssel.)

...................................................................................................................................................................

Az augusztusi foglalkozások pontos időpontját rövidesen felteszem, addig is mutatom, hogy miket fogunk csinálni.
Azt mindenképp szeretném itt megjegyezni újra, hogy a különböző technikák nem az én agyam szüleményei.
Nincs semmi hókuszpókusz, megjátszás, önfényezés tehát a dologban. Látok valamit, megtetszik, kipróbálom (sokszor nem lesz eredménye nekem sem!) aztán alakítgatom a saját ízlésem alapján és létrejön belőle valami, amiben már kicsit én vagyok.:-)
Akinek tetszik, annak szívesen elmesélem hogyan csináltam, ha bátortalan az egyedüli munkához, akkor megcsináljuk együtt.

No és akkor a fotók, miket csinálhatnánk augusztusban:



HALÁSZFALUCSKA

(decoupage, 3D lev.száradó gyurmával, antikolás akril festékkel és "hajlított szalvétázás")


VARRÓS DOBOZ

(tárgyak felhasználása díszítéshez gesso használatával, festés, antikolás)





...és ezzel a technikával egy TÜKÖR csak más színekkel:




TEGOLA

(szalvétázás, kövek felrakása struktúrpasztával és lev.száradó gyurmával való mintázás)





Nincsenek megjegyzések: