2009. október 10., szombat

FOGLALKOZÁSOK ősszel


A terveim:

Október 17-én:

TEÁZÓ SZETT
(füstfólia és decoupage agyagedényeken)
(fogl.díja: 3.000,-Ft)


A foglalkozás fotói lejjebb a felsorolás alatt láthatók.

Október 24-én:

TÜKÖR SZETT (kőhatás gyurmával, decoupage és antikolás)

(fogl.díja:3.800,-Ft)

Néhány kép, hogy hogyan készült......


Bevontuk gyurmával a falapot, melyre előzőleg felragasztottam a tükör csempét, valamint a natúr kefetartót.
Utána Pentart akrilfestékkel (esőfelhő) befestettük, majd szalvétázás után kicsit antikoltuk. Csavart rézdrótból készült az akasztó.

November 7-én
:

SZALVÉTATARTÓ POHÁRALÁTÉTEKKEL (füstfólia antikolva, decoupage)

(fogl.díja: 2.500,-Ft)


November 14-én:

RENDHAGYÓ SZOMBATI FOGLALKOZÁS (elmaradt tárgyak készítése)
Ezt egy kicsit eltévesztettem. November 14-15 ugyanis a PETŐFI CSARNOKBAN a Kézműves Kiállítás és Vásár.
Tehát ezen a szombaton a FOGLALKOZÁS ELMARAD.


November 21-én:

MÉCSESTARTÓK (részletek és fotók később)


November 26-27-28
ADVENTI KOSZORÚ ÉS KOPOGTATÓ készítés, egyéni választás szerint

(ezek 14.00-18.oo óráig lesznek mindhárom napon)

December 12-én
KARÁCSONYI TEGOLA (
részletek és fotó később)

December 19-én
(
az év utolsó rendhagyó foglalkozása elmaradt tárgyak és díszek karácsonyra)



Nincsenek megjegyzések: