2009. február 5., csütörtök

Üveglámpa díszítése, vegyes technikával


Késtem pár napot a képekkel, mert viaskodtunk az influenza meg én. Hallottam ugyan, hogy mely korosztályok a veszélyeztetettek, de úgy gondoltam nem vagyok én már gyerek. Azt viszont elfelejtettem, hogy a "másik" csoportba már épp beleillek.....:-)
Remélem minél kevesebben gazdagodnak ezzel az élménnyel, mert igazán lehengerlő!

Ennyit erről és akkor a beszámoló a foglalkozásról..................


Sok jó ember kis helyen is elfér alapon, dolgozgattunk szombaton. Aránylag gyorsan kitalálta mindenki, hogy milyen színre fessen, így elkezdődhetett a munka.
A színben passzoló két árnyalatú rizspapírt tépkedve, egyenként egymásra "foltozva" feltettük decoupage ragasztóval. Ügyelve arra, hogy egyenes részek csak a szélre kerüljenek, mert szebb ha tépett a folt széle. (230,-Ft/ív , feleket használtunk)





Majd kis szárítás után a sablont a lámpa belsejébe pici rag.szalaggal odafogattuk és először ceruzával (azt könnyebb javítani és a kontúrnál mert nem tud elcsúszni mint a sablon esetleg)
rárajzoltuk az üvegre.




Jöhetett a bronz Marabu kontúr (790,-Ft). (ha az üveg csőrét oldalvásan ráhelyezzük az üvegre és úgy húzzuk a vonalat, akkor nem lesz olyan recegős)



Ezt is szárítottuk kicsit, majd jött a Marabu oldószeres üvegfestéke a választott színnel. Szépen terül, nem kell sokat felvinni belőle, mert akkor megfolyik és foltos lesz. (420,-Ft/üveg)





Végül egy vékony lakk réteg a rizspapírra (csak ha megszáradt!) és jöhetett az összeszerelés, majd a PRÓBA.:-)











Jók lettek na! Szokás szerint.:-) Nem nehéz a munka ügyes társasággal.

Nincsenek megjegyzések: