2008. szeptember 15., hétfő

Decoupage üvegtányéron 2.

....márványhatás színes rizspapírral, ahogy jeleztem:




Ezt a szalvétát használtam:



......és ezeket a rizspapírokat:




Itt nem kentem le az egész hátulját a tányérnak, csak egy akkora foltot, mint amekkora kb. a szalvéta. Miután azt leragasztottam, hátuljára a legvilágosabb (vil.sárga rizs 230,-Ft/ív) rizspapír darabot téptem. Mindig tépem a papírt, hogy ne legyenenk kontúros szélek.
Aztán folt hátán, folt módjára ragasztgattam a színes papír darabkákat. Mindig ellenőriztem a fény felé tartva a tányért, hogy honnan hiányzik még egy-egy szín, darab.
Ragasztóval akkora darabot kentem, mint a folt, majd ragasztós ecsettel simítottam. Kifelé a szélek felé a rostok miatt.

A végén az egészet beborítottam barna rizspapírral.



Itt is látszik, (az nem nagyon, hogy milyen barna persze) hogy csak utána vágtam körbe, miután leragasztottam. Felkentem a ragasztót, majd száradás után egy réteg lakk következett. (Fényes lakk 50 ml/390,-Ft)



Én a festékes módszert jobban szeretem, de ez sem rossz.:-)

A következőkben a repesztést (ha nem a ragasztó repeszt) mutatom meg.






Nincsenek megjegyzések: