2008. szeptember 17., szerda

Decoupage üvegtányéron 3. (repesztés)


Több helyen olvastam az utóbbi időben a neten az üvegtányér díszítéséről. Úgy gondolom nem mindegyik leírás olyan,hogy elolvasása után könnyen és jól sikerüljön az első saját példányunk. (Lehet, hogy az én leírásom után se!)

Ezért ha valaki úgy érzi valami nem tiszta, valamit nem ért, nyugodtan írjon az
email címemre és én nagyon szívesen válaszolok.

....és akkor a repesztés:

Első lépésként azért mindig nézzük meg, hogy milyen szalvétát akarunk repeszteni. Mert azért egy Micimackós szalvéta nem igazán mutat jól repesztve (antikolva) lássuk be!:-)






Én ezt a szalvétát választottam:


A szokásos módon (csak a legfelső színes réteget használva!) felragasztottam a tányér aljára. Majd megfordítottam és körbevágtam.



Felkentem a második (alul felül ragasztjuk a szalvétát!) ragasztó réteget (decoupage ragasztó)
és száradás után elővettem a Pentart egykomponensű repesztőjét (50 ml/390,-Ft) és ecsettel bekentem a felületet.


Mikor megszáradt, fehér hobbi festékkel (lehet bármilyen világos szín) befestettem. Természetesen, nem össze-vissza mázolgatva, hanem szépen soronként festve az ecsettel.



Teljes száradás után sötétbarna hobbi festékkel adtam színt a repedéseknek.









Nincsenek megjegyzések: