2008. szeptember 12., péntek

Decoupage üvegtányéron

......"márványozó" festéssel. Márvány hatást el lehet érni, festékekkel (ezt mutatom most) és színes rizspapírokkal is.

Most csak röviden, mert a részleteket már mutattam az előző tányéroknál.......
Tehát ő az:



Ezt a szalvétát téptem körbe:



Bekentem megint ragasztóval az egész tányér alját, majd ráhelyeztem, elsimítottam a szalvétát. Újabb ragasztó következett, majd szárítás.
Közben kiöntöttem pár festéket a keverő palettámra. Fehéret, barnát, kéket, feketét, hogy azokat a színeket tudjam kikeverni amik a szalvétán is dominálnak.


Szivacsot használtam itt is a festéshez. Először fehéret nyomkodtam azokra a helyekre, ahol a szalvéta mintája is fehér.....



....majd váltakoztatva a színeket és keverve, befestettem (szivaccsal nyomkodva) az egész felületet.


Szárítás után ez is megrepedt a ragasztó miatt.....



.....hogy a repedéseknek "színt" adjak az egészre bronz festéket kentem. (Pentart akril 390,-Ft)


Ilyen lett a "másik oldalról" nézve:


A legvégén az egészet lakkoztam. Most kivételesen Akrilán spray-t használtam.

Nemsokára mutatom rizspapírral is, ezt a márványozó technikát .....

Folyt.köv.





Nincsenek megjegyzések: