2008. november 26., szerda

Csak egy kis kép


A mozaikozásból megmaradt pár 3D-s panel lap, gondoltam kezdek vele valamit.
Nálam a vevők nem végeznek (általában) pár perc alatt, mert nézelődnek. Addig szoktam valamit csinálni, hogy kéznél legyek ugyan ha kérdésük lenne, de mégse "másszak a nyakukra", mert én is nehezen viselem vásároláskor, ha nem tudok nyugodtan nézelődni. Persze azt is, ha kérdezni akarok valamit, de nem találok senkit, aki válaszolna. Ugye ismerős?:-)

A mélyített képkereteknek négyféle mérete kapható, ennek a legkisebb részét használtam. Belülre egy Renkalik rizspapírból vágtam mintát. A házikót és a fenyőket hópasztával bekentem, a belső keretet pedig sötétkékre festettem.
A külső keretet egy megkezdett zöld metál pasztával kentem be. Száradás után kis sötétbarnát kentem még rá, hogy ne rikítson és olyan "erdei színe" legyen.
Van egy szalvéta nálam amint ez a manó pár áll, őket ragasztottam decoupage ragasztóval a 3D panelra. Száradás után körbevágtam, a vágási felületet lefestettem, hogy ne legyen fehér. Az ecsetben ami maradt barna festék azt kentem rá. Majd a keretre ragasztottam őket.
Még egy kis hópaszta rá és már mehetett is a falra.
Ugye aranyosak?


Nincsenek megjegyzések: