2008. november 17., hétfő

Varrós doboz készítése




Lezajlott ez a foglalkozás is és bátran mondhatom, hogy mindenki megelégedésére.:-)

Úgy láttam mindenkinek tetszett a végeredmény, amit nem kis munkával hoztak létre. Azért mondom, hogy nem kis munkával, mert ennek a doboznak az elkészítése majd 5 órát tartott a száradási időket is beleszámítva.


Elsőként ragasztottuk a dobozt. (Terbe Design) Ez egy hajszálpontosan megtervezett, részekből álló doboz. Úgynevezett szürke lemezből készült. Hobbi ragasztóval dolgoztunk. A belsejének osztását mindenki maga tervezte, szabta.

Utána tetejét festettük fehérre, belsejét, alját Pentart gyöngyház festékkel (halvány lila és zöld)
Majd az alját, széleit antikoltuk barnás-bordó hobbi festékkel.
Tetejére decoupage papírból kivágott mintákat tettünk. A képek mellett árnyaltuk, szintén a fenti két színnel, majd a végén repesztettük a tetejét a doboznak.

A fotózással sajna lemaradtam, mert addig-addig másztam bele mindenkinek a munkájába, hogy el is felejtettem fényképezni egy-egy munkafázist. (vagy a kezem volt festékes, de nagyon)

Azért készült pár kép, azokat mutatom...........



























Gratulálok mindenkinek, szép munka volt!

Következő foglalkozás szombaton: "hamis mozaik" (ezt a jelzőt gondoltam neki) fa tálcán.

Nincsenek megjegyzések: