2008. november 10., hétfő

Mini falucska, a maradék házikókból.

A weblapomon átmenetileg (remélem!) valami zűr van, remélem hamarosan rendeződik a helyzet.


Addig is mutatom, hogy mit csináltam még a maradék házikókból.

De még előtte, mindenképp szeretnék köszönetet mondani Léhner Csillának, akitől először hallottam ezekről a jópofa kis házakról!
Jó, hogy néha összefutunk a Pentacolorban, mert akkor tuti, hogy valami olyanra mutat rá, amitől aztán "nem szabadulok".:-)

Itt látható a panorámás faluja akril gömbben.


Nekem egy eltolható tetejű dobozom volt. Kerek. Arra gondoltam rá, a mini falut. Templommal a közepén és mellette a nagy karácsonyfával.
A dobozt halványlila gyöngyház akrillal (Pentart) festettem és a végén gyöngytollal díszítettem. Az alsó részét még, egy kicsit fehér hobbi festékkel megfoltoztam szivaccsal.


Persze, szokás szerint belemerültem és a házikókat is díszítettem mini strasszal, dekor fenyővel az eresz alatt.







Van még pár darabom, azt én is akril gömbbe raktam. Remélem holnap tudom mutatni.
....... Azért maradt ám néhány házacska még, de lesz helye azoknak is.:-)






Nincsenek megjegyzések: